Смарт контакт LDNIO SCW1050, 220V, 10A, Wi-Fi, Tuya Smart, Бял

Бранд: LDNIO. Съвместима апликация: Tuya Smart / Smart Home. Свързаност: Wireless. Тип продукт : Смарт контакт.
В наличност Референция: e-40297
33.37 лв.
Добави бележка към продукта

Бърза поръчка, без регистрация

Ние ще се свържем с вас в рамките на работния ден.
Смарт контакт
Управление чрез мобилно приложение "Tuya Smart" или "Smart Home".
Мониторинг на моментният електроразход
Съхраняване на статистика за изразходваната електроенергия.
Възможност за създаване на автоматизация, според предварително зададени параметри, както самостоятелно, така и в съвместност с други смарт устройства.
 
Характеристика
Работно напрежение - AC 100-250V
Максимална сила на тока - 10A
Работна температура - -20°C - +50°C
Свързаност - WiFi 2.4Ghz, 802.11b/g/n
Бутон за Включване/Изключване
Цвят - Бял
 
Добавяне на устройството към приложението "Tuya Smart" или "Smart Home":
1. Свържете устройството към електрическата мрежа
2. Задръжте бутона за Включване/Изключване на устройството за 5/6 секунди
3. Когато LED индикаторът премигва бързо вашето устройство е готово за сдвояване.
(В случай, че LED индикаторът премигва бавно, повторете точка 2.)
4. Стартирайте приложението "Tuya Smart" или "Smart Life".
5. От горният десен ъгъл изберете "+", последвано от "Add device/Добавяне на ново устройство".
6. Започва процес на автоматично откриване на устройства.
7. Когато устройството бъде открито изберете "Add/Добавяне"
8. Въведете името и паролата на безжичната мрежа към която ще бъде свързано устройството.
9. Започва процес на сдвояване с устройството.
10. След успешно добавяне, вашето устройство е готово за работа.
 
Tuya Smart е приложение за управление на смарт продукти чрез мобилни устройства като смартфон или таблет. 
Приложението TuyaSmart е достъпно както за iOS, така и за Android.
Управлявайте домашните си уреди от всяка точка на света.
Добавете и управлявайте няколко устройства наведнъж с едно приложение.
Гласов контрол чрез Amazon Echo и Google Home.
Взаимодействие на множество смарт устройства. 
Устройствата автоматично стартират/спират работа въз основа на предварително зададени параметри за температура, час, местоположение и други.
Лесно споделяне на устройства между членовете на семейството.
Известяване в реално време, гарантиращо безопасността на вашият дом.
Покажи повече Покажи по-малко

Средна оценка на потребителите

0.00 / 5

Оценка

5
0
4
0
3
0
2
0
1
0


Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с куриер. Доставки се извършват само на географската територия на Република България, което изключва доставки в български задгранични дипломатически мисии, посолства, кораби и самолети под български флаг и др. които според нормите на международното право се считат за част от територията на Република България.

  • Цената на доставката се изчислява от куриери на "SPEEDY" или "Econt"
  • Доставка до адрес се извършва с куриер за дните :
    понеделник до петък: 9.00 до 17.30ч
  • Поръчката се изпраща с наложен платеж (плащате при получаване на покупката).
  • Поръчките се доставят до адрес на клиента /до входа на сградата, при осигурен достъп/ или до офис на куриерска фирма
  • Срокът на доставка е между 1-5 работни дни (зависи от населеното място).
  • Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици за отдалечени населени места и официални празнични дни, когато не се извършват доставки от куриерскита фирма
  • Търговецът не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма.
  • Поръчки, направени след 13.00ч се обработват на следващия ден.
  • В неделя и по време на официалните празници не се извършват доставки.
  • В случай, че клиента не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и Търговеца се освобождава от задължение да достави поръчката.
 
1. Съгласно Общите условия на платформата за електронна търговия Chipo.bg и в съответствие със Закона за защита на потребителите (ЗЗП), вие имате право да се откажете от закупените продукти в срок до 14 дни, считано от датата, на която сте получили стоките.

2. Ако желаете да върнете стоки, моля свържете се с нас чрез формата за контакт или на имейл  [email protected]

3. Изпратете ни вашия имейл адрес, номера на поръчката и причината, поради която желаете да върнете един или няколко продукта.

4. След като получим продуктите, ще проверим дали те отговарят на оригиналното състояние и вида, в който са Ви били продадени, като ще Ви уведомим ако установим евентуални забележки намаляващи стойността им.

5. В случай, че рекламацията се дължи на констатирани липси, неописани дефекти на продуктите, несъответствие с обявените размери или несъответствие с обявената търговска марка, куриерските разходи са за наша сметка.



Бланка за връщане/замяна Бланка за връщане / замяна на артикул закупен от Chipo.bg

Номер на поръчка : ..............................................

Име и фамилия : ...................................................

Телефон за връзка : ..............................................

Желая да : ....(заменя/върна )..............................

Банкова сметка : ...................................................

Наименование : Количество: Причина:

1.

2.

3.

В случай, че получените артикули се окажат несъответстващи на вашите очаквания, клиента има право да върне или замени закупената стока в 14 работни дни, при условие, че стоката е неизползвана, върната с всички етикети и оригинални опаковки.

Стоката трябва да бъде обезопасена по време на транспорта и се изпраща на същият адрес от товарителницата. При връщане, стоката се изпраща  към нас  с цената на артикула и опция тест и преглед, пакета трябва да съдържа и копие от бланката за връщане и замяна с коректно попълнени данни. Куриерските услуги се заплащат от клиента , а сумата за артикулите се въстановява по банков път.

Стока, която е получена преди повече от 14 работни дни не се приема за връщане.

Употребяван артикул не се заменя или връща, както и повреден, заради неправилната експоатация от страна на клиента.

Стока, чието връщане и рекламация не можем да приемем поради неизпълнение на горепосочените условия ще бъде изпратена обратно на клиента за негова сметка.

Рекламации отнасящите се до повреди, възникнали по време на транспорта , ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен от куриер в присъстието на клиента.

* Куриерската услуга за връщане се поема за сметка на купувача. При желание за замяна от страна на клиента, клиента трябва да заплати куриерските услуги и в двете посоки

* Рекламации за повреди, възникнали поради неправилното експоатиране от страна на клиента, а не на получена дефектна стока, няма да се разглеждат.
 

За да видите Вашата персонална връзка и QR код, моля влезте в системата като последвате тази връзка
Вход


Може да създадете Вашия профил от тук
Регистрация