Смарт сирена PST-TS106, Външен монтаж, Wi-Fi, Tuya Smart, Бял

В наличност Референция: 2166
-10 % 64.99 лв. 72.21 лв.
Добави бележка към продукта

Бърза поръчка, без регистрация

Ние ще се свържем с вас в рамките на работния ден.
Работно време от 09:00 до 18:00

Код на продукта - 2166 , Телефон - 0893961742

Описание

  • Смарт безжична сирена със звукова и светлинна индикация
  • Управление чрез мобилно приложение "Tuya Smart" или "Smart Home".
  • Възможност за сдвояване с до 24 смарт сензора
  • Възможност за създаване на автоматизация, според предварително зададени параметри в съвместност с други смарт сензори.

Характеристика
  • Входно напрежение - 5V/2.0A
  • Вградена батерия
  • Ток в режим на готовност - ≤65μА
  • Алармен ток - 450mA
  • Anti-tamper
  • Мощност на сирената - >110dB
  • Свързаност - WiFi 2.4Ghz, 802.11b/g/n
  • Честота на безжично приемане - 433M±75KHZ 330K EV1527
  • Честота на безжично предаване - 433M±75KHZ 330K EV1527
  • Работна температура - -10°C - +50°C
  • Цвят - Бял

Добавяне на устройството към приложението "Tuya Smart" или "Smart Home":
1. Премахнете защитното фолио от батериите и ги поставете в устройството.
2. Задръжте RESET бутона на устройството за 5/6 секунди
3. Когато LED индикаторът премигва бързо вашият сензор е готов за сдвояване.
(В случай, че LED индикаторът премигва бавно, повторете точка 2.)
4. Стартирайте приложението "Tuya Smart" или "Smart Life".
5. От горният десен ъгъл изберете "+", последвано от "Add device/Добавяне на ново устройство".
6. Започва процес на автоматично откриване на устройства.
7. Когато устройството бъде открито изберете "Add/Добавяне"
8. Въведете името и паролата на безжичната мрежа към която ще бъде свързано устройството.
9. Започва процес на сдвояване с устройството.
10. След успешно добавяне, вашето устройство е готово за работа.

Tuya Smart е приложение за управление на смарт продукти чрез мобилни устройства като смартфон или таблет. 
Приложението TuyaSmart е достъпно както за iOS, така и за Android.
Управлявайте домашните си уреди от всяка точка на света.
Добавете и управлявайте няколко устройства наведнъж с едно приложение.
Гласов контрол чрез Amazon Echo и Google Home.
Взаимодействие на множество смарт устройства. 
Устройствата автоматично стартират/спират работа въз основа на предварително зададени параметри за температура, час, местоположение и други.
Лесно споделяне на устройства между членовете на семейството.
Известяване в реално време, гарантиращо безопасността на вашият дом.

Спецификация

Съвместима апликация Tuya Smart / Smart Home
Свързаност Wireless
Тип продукт Алармена сирена
Покажи повече Покажи по-малко

Средна оценка на потребителите

0.00 / 5

Оценка

5
0
4
0
3
0
2
0
1
0


Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с куриер. Доставки се извършват само на географската територия на Република България, което изключва доставки в български задгранични дипломатически мисии, посолства, кораби и самолети под български флаг и др. които според нормите на международното право се считат за част от територията на Република България.

  • Цената на доставката се изчислява от куриери на "SPEEDY" или "Econt"
  • Доставка до адрес се извършва с куриер за дните :
    понеделник до петък: 9.00 до 17.30ч
  • Поръчката се изпраща с наложен платеж (плащате при получаване на покупката).
  • Поръчките се доставят до адрес на клиента /до входа на сградата, при осигурен достъп/ или до офис на куриерска фирма
  • Срокът на доставка е между 1-5 работни дни (зависи от населеното място).
  • Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици за отдалечени населени места и официални празнични дни, когато не се извършват доставки от куриерскита фирма
  • Търговецът не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма.
  • Поръчки, направени след 13.00ч се обработват на следващия ден.
  • В неделя и по време на официалните празници не се извършват доставки.
  • В случай, че клиента не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и Търговеца се освобождава от задължение да достави поръчката.
 
1. Съгласно Общите условия на платформата за електронна търговия Chipo.bg и в съответствие със Закона за защита на потребителите (ЗЗП), вие имате право да се откажете от закупените продукти в срок до 14 дни, считано от датата, на която сте получили стоките.

2. Ако желаете да върнете стоки, моля свържете се с нас чрез формата за контакт или на имейл  [email protected]

3. Изпратете ни вашия имейл адрес, номера на поръчката и причината, поради която желаете да върнете един или няколко продукта.

4. След като получим продуктите, ще проверим дали те отговарят на оригиналното състояние и вида, в който са Ви били продадени, като ще Ви уведомим ако установим евентуални забележки намаляващи стойността им.

5. В случай, че рекламацията се дължи на констатирани липси, неописани дефекти на продуктите, несъответствие с обявените размери или несъответствие с обявената търговска марка, куриерските разходи са за наша сметка.



Бланка за връщане/замяна Бланка за връщане / замяна на артикул закупен от Chipo.bg

Номер на поръчка : ..............................................

Име и фамилия : ...................................................

Телефон за връзка : ..............................................

Желая да : ....(заменя/върна )..............................

Банкова сметка : ...................................................

Наименование : Количество: Причина:

1.

2.

3.

В случай, че получените артикули се окажат несъответстващи на вашите очаквания, клиента има право да върне или замени закупената стока в 14 работни дни, при условие, че стоката е неизползвана, върната с всички етикети и оригинални опаковки.

Стоката трябва да бъде обезопасена по време на транспорта и се изпраща на същият адрес от товарителницата. При връщане, стоката се изпраща  към нас  с цената на артикула и опция тест и преглед, пакета трябва да съдържа и копие от бланката за връщане и замяна с коректно попълнени данни. Куриерските услуги се заплащат от клиента , а сумата за артикулите се въстановява по банков път.

Стока, която е получена преди повече от 14 работни дни не се приема за връщане.

Употребяван артикул не се заменя или връща, както и повреден, заради неправилната експоатация от страна на клиента.

Стока, чието връщане и рекламация не можем да приемем поради неизпълнение на горепосочените условия ще бъде изпратена обратно на клиента за негова сметка.

Рекламации отнасящите се до повреди, възникнали по време на транспорта , ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен от куриер в присъстието на клиента.

* Куриерската услуга за връщане се поема за сметка на купувача. При желание за замяна от страна на клиента, клиента трябва да заплати куриерските услуги и в двете посоки

* Рекламации за повреди, възникнали поради неправилното експоатиране от страна на клиента, а не на получена дефектна стока, няма да се разглеждат.
 

За да видите Вашата персонална връзка и QR код, моля влезте в системата като последвате тази връзка
Вход


Може да създадете Вашия профил от тук
Регистрация