Смарт часовник Remax WATCH23, Сребрист

Бранд: Remax. Технология: Smart. Автономия: 600h. Съвместима операционна система: Android iOS. Цвят: Сребрист. Дисплей: Дигитален. Подходящ за: Унисекс. Показани дейности: Крачки Изминато разстояние SMS съобщения Безжична синхронизация Аларма при отдалечаване от телефона Изгорени калории. Размер на екрана: 1.43 inch.
В наличност Референция: e-73101
115.52 лв./ 59.06 €
Добави бележка към продукта

Бърза поръчка, без регистрация

Ние ще се свържем с вас в рамките на работния ден.
Работно време от 09:00 до 18:00

Код на продукта - 6629 , Телефон - 0895371103

Дисплей и дизайн:

 - 1.43" AMOLED HD дисплей — ярък и наситен

 - Корпус от цинкова сплав и неръждаема стомана, придаващ елегантен и здрав вид

 - Странично управление чрез сензорен екран и бутон

Връзка и разговори:

 - Bluetooth разговори — входящи повиквания от телефона, синхронизиране на до 20 често използвани контакта, история на обаждания и динамична клавиатура на часовника

 - Нотификации в реално време — за обаждания, месинджъри и приложения от смартфона

Здравен мониторинг:

 - Измерване на пулс и кислород в кръвта  (SpO₂) в реално време,  проследяване на съня

Спорт и активност:

 - Спортни режими, включително фитнес, ходене, бягане и др.

 - Отчитане на стъпки, разстояние и изгорени калории

Управление на мултимедия:

 - Контрол на музика от часовника — възпроизвеждане, пауза и смяна на песните директно от китката

Водоустойчивост:

 - IP68 / 3ATM, подходящ за ежедневна употреба, но не за плуване

Батерия и зареждане;

 - 350 mAh батерия, осигуряваща до 13 дни работен режим с нормална употреба

 - Време за зареждане — около 2.5 часа 

Софтуер и функционалности:

 - Поддръжка на приложение “Remax Fit” за синхронизиране на данни, смяна на циферблати и настройки

 - Разнообразни опции и мини-програми: календар, будилник, напомняния

Цвят: Сребрист

Покажи повече Покажи по-малко
0
Оценки
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Ревюта на клиенти

Добавете Коментар

Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с куриер. Доставки се извършват само на географската територия на Република България, което изключва доставки в български задгранични дипломатически мисии, посолства, кораби и самолети под български флаг и др. които според нормите на международното право се считат за част от територията на Република България.

  • Цената на доставката се изчислява от куриери на "SPEEDY" или "Econt"
  • Доставка до адрес се извършва с куриер за дните :
    понеделник до петък: 9.00 до 17.30ч
  • Поръчката се изпраща с наложен платеж (плащате при получаване на покупката).
  • Поръчките се доставят до адрес на клиента /до входа на сградата, при осигурен достъп/ или до офис на куриерска фирма
  • Срокът на доставка е между 1-5 работни дни (зависи от населеното място).
  • Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици за отдалечени населени места и официални празнични дни, когато не се извършват доставки от куриерскита фирма
  • Търговецът не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма.
  • Поръчки, направени след 13.00ч се обработват на следващия ден.
  • В неделя и по време на официалните празници не се извършват доставки.
  • В случай, че клиента не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и Търговеца се освобождава от задължение да достави поръчката.
 
1. Съгласно Общите условия на платформата за електронна търговия Chipo.bg и в съответствие със Закона за защита на потребителите (ЗЗП), вие имате право да се откажете от закупените продукти в срок до 14 дни, считано от датата, на която сте получили стоките.

2. Ако желаете да върнете стоки, моля свържете се с нас чрез формата за контакт или на имейл  [email protected]

3. Изпратете ни вашия имейл адрес, номера на поръчката и причината, поради която желаете да върнете един или няколко продукта.

4. След като получим продуктите, ще проверим дали те отговарят на оригиналното състояние и вида, в който са Ви били продадени, като ще Ви уведомим ако установим евентуални забележки намаляващи стойността им.

5. В случай, че рекламацията се дължи на констатирани липси, неописани дефекти на продуктите, несъответствие с обявените размери или несъответствие с обявената търговска марка, куриерските разходи са за наша сметка.



Бланка за връщане/замяна Бланка за връщане / замяна на артикул закупен от Chipo.bg

Номер на поръчка : ..............................................

Име и фамилия : ...................................................

Телефон за връзка : ..............................................

Желая да : ....(заменя/върна )..............................

Банкова сметка : ...................................................

Наименование : Количество: Причина:

1.

2.

3.

В случай, че получените артикули се окажат несъответстващи на вашите очаквания, клиента има право да върне или замени закупената стока в 14 работни дни, при условие, че стоката е неизползвана, върната с всички етикети и оригинални опаковки.

Стоката трябва да бъде обезопасена по време на транспорта и се изпраща на същият адрес от товарителницата. При връщане, стоката се изпраща  към нас  с цената на артикула и опция тест и преглед, пакета трябва да съдържа и копие от бланката за връщане и замяна с коректно попълнени данни. Куриерските услуги се заплащат от клиента , а сумата за артикулите се въстановява по банков път.

Стока, която е получена преди повече от 14 работни дни не се приема за връщане.

Употребяван артикул не се заменя или връща, както и повреден, заради неправилната експоатация от страна на клиента.

Стока, чието връщане и рекламация не можем да приемем поради неизпълнение на горепосочените условия ще бъде изпратена обратно на клиента за негова сметка.

Рекламации отнасящите се до повреди, възникнали по време на транспорта , ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен от куриер в присъстието на клиента.

* Куриерската услуга за връщане се поема за сметка на купувача. При желание за замяна от страна на клиента, клиента трябва да заплати куриерските услуги и в двете посоки

* Рекламации за повреди, възникнали поради неправилното експоатиране от страна на клиента, а не на получена дефектна стока, няма да се разглеждат.
 

За да видите Вашата персонална връзка и QR код, моля влезте в системата като последвате тази връзка
Вход


Може да създадете Вашия профил от тук
Регистрирай се