Смарт разклонител LDNIO SEW3452, 3 гнезда, CEE 7/3, 2500W, 1 x Type-C F, 3 x USB F, PD, QC, 2.0m, Бял -
Смарт разклонител
Управление чрез мобилно приложение "Tuya Smart" или "Smart Home".
Възможност за самостоятелно управление на всяко едно от 3-те гнезда.
Възможност за групово управление на USB изходите.
Възможност за създаване на автоматизация, според предварително зададени параметри, както самостоятелно, така и в съвместност с други смарт устройства.
Характеристика
Работно напрежение - AC 100-250V
Максимална сила на тока - 10A
3 гнезда CEE 7/3
Работна температура - -20°C - +50°C
Свързаност - WiFi 2.4Ghz, 802.11b/g/n
Дължина на кабела - 2.0m
Бутон за Включване/Изключване
Изходна характеристика на USB изходите:
1xUSB Type-C "Power Delivery" - 5V 3.0A / 9V 3.0A / 12V 2.5A / 15V 2.0A / 20V 1.5A (30W)
1xUSB F "Quick Charge" - 5V 3.0A / 9V 2.0A / 12V 1.5A (18W)
2xUSB F "Auto-ID" - 5V 2.4A (12W Max)
Цвят - Бял
Добавяне на устройството към приложението "Tuya Smart" или "Smart Home":
1. Свържете устройството към електрическата мрежа
2. Задръжте бутона за Включване/Изключване на устройството за 5/6 секунди
3. Когато LED индикаторът премигва бързо вашето устройство е готово за сдвояване.
(В случай, че LED индикаторът премигва бавно, повторете точка 2.)
4. Стартирайте приложението "Tuya Smart" или "Smart Life".
5. От горният десен ъгъл изберете "+", последвано от "Add device/Добавяне на ново устройство".
6. Започва процес на автоматично откриване на устройства.
7. Когато устройството бъде открито изберете "Add/Добавяне"
8. Въведете името и паролата на безжичната мрежа към която ще бъде свързано устройството.
9. Започва процес на сдвояване с устройството.
10. След успешно добавяне, вашето устройство е готово за работа.
Tuya Smart е приложение за управление на смарт продукти чрез мобилни устройства като смартфон или таблет.
Приложението TuyaSmart е достъпно както за iOS, така и за Android.
Управлявайте домашните си уреди от всяка точка на света.
Добавете и управлявайте няколко устройства наведнъж с едно приложение.
Гласов контрол чрез Amazon Echo и Google Home.
Взаимодействие на множество смарт устройства.
Устройствата автоматично стартират/спират работа въз основа на предварително зададени параметри за температура, час, местоположение и други.
Лесно споделяне на устройства между членовете на семейството.
Известяване в реално време, гарантиращо безопасността на вашият дом.
Добавете Коментар
Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с куриер. Доставки се извършват само на географската територия на Република България, което изключва доставки в български задгранични дипломатически мисии, посолства, кораби и самолети под български флаг и др. които според нормите на международното право се считат за част от територията на Република България.
- Цената на доставката се изчислява от куриери на "SPEEDY" или "Econt"
- Доставка до адрес се извършва с куриер за дните :
понеделник до петък: 9.00 до 17.30ч - Поръчката се изпраща с наложен платеж (плащате при получаване на покупката).
- Поръчките се доставят до адрес на клиента /до входа на сградата, при осигурен достъп/ или до офис на куриерска фирма
- Срокът на доставка е между 1-5 работни дни (зависи от населеното място).
- Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици за отдалечени населени места и официални празнични дни, когато не се извършват доставки от куриерскита фирма
- Търговецът не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма.
- Поръчки, направени след 13.00ч се обработват на следващия ден.
- В неделя и по време на официалните празници не се извършват доставки.
- В случай, че клиента не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и Търговеца се освобождава от задължение да достави поръчката.
1. Съгласно Общите условия на платформата за електронна търговия Chipo.bg и в съответствие със Закона за защита на потребителите (ЗЗП), вие имате право да се откажете от закупените продукти в срок до 14 дни, считано от датата, на която сте получили стоките.
2. Ако желаете да върнете стоки, моля свържете се с нас чрез формата за контакт или на имейл [email protected]
3. Изпратете ни вашия имейл адрес, номера на поръчката и причината, поради която желаете да върнете един или няколко продукта.
4. След като получим продуктите, ще проверим дали те отговарят на оригиналното състояние и вида, в който са Ви били продадени, като ще Ви уведомим ако установим евентуални забележки намаляващи стойността им.
5. В случай, че рекламацията се дължи на констатирани липси, неописани дефекти на продуктите, несъответствие с обявените размери или несъответствие с обявената търговска марка, куриерските разходи са за наша сметка.
Бланка за връщане/замяна Бланка за връщане / замяна на артикул закупен от Chipo.bg
Номер на поръчка : ..............................................
Име и фамилия : ...................................................
Телефон за връзка : ..............................................
Желая да : ....(заменя/върна )..............................
Банкова сметка : ...................................................
Наименование : Количество: Причина:
1.
2.
3.
В случай, че получените артикули се окажат несъответстващи на вашите очаквания, клиента има право да върне или замени закупената стока в 14 работни дни, при условие, че стоката е неизползвана, върната с всички етикети и оригинални опаковки.
Стоката трябва да бъде обезопасена по време на транспорта и се изпраща на същият адрес от товарителницата. При връщане, стоката се изпраща към нас с цената на артикула и опция тест и преглед, пакета трябва да съдържа и копие от бланката за връщане и замяна с коректно попълнени данни. Куриерските услуги се заплащат от клиента , а сумата за артикулите се въстановява по банков път.
Стока, която е получена преди повече от 14 работни дни не се приема за връщане.
Употребяван артикул не се заменя или връща, както и повреден, заради неправилната експоатация от страна на клиента.
Стока, чието връщане и рекламация не можем да приемем поради неизпълнение на горепосочените условия ще бъде изпратена обратно на клиента за негова сметка.
Рекламации отнасящите се до повреди, възникнали по време на транспорта , ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен от куриер в присъстието на клиента.
* Куриерската услуга за връщане се поема за сметка на купувача. При желание за замяна от страна на клиента, клиента трябва да заплати куриерските услуги и в двете посоки
* Рекламации за повреди, възникнали поради неправилното експоатиране от страна на клиента, а не на получена дефектна стока, няма да се разглеждат.
За да видите Вашата персонална връзка и QR код, моля влезте в системата като последвате тази връзка
Вход
Може да създадете Вашия профил от тук
Регистрирай се