Комплект MAKITA
В наличност
Референция: 6345
-10 %
53.99 лв.
59.99 лв.
Комплект MAKITA
Оценка
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с куриер. Доставки се извършват само на географската територия на Република България, което изключва доставки в български задгранични дипломатически мисии, посолства, кораби и самолети под български флаг и др. които според нормите на международното право се считат за част от територията на Република България.
- Цената на доставката се изчислява от куриери на "SPEEDY" или "Econt"
- Доставка до адрес се извършва с куриер за дните :
понеделник до петък: 9.00 до 17.30ч - Поръчката се изпраща с наложен платеж (плащате при получаване на покупката).
- Поръчките се доставят до адрес на клиента /до входа на сградата, при осигурен достъп/ или до офис на куриерска фирма
- Срокът на доставка е между 1-5 работни дни (зависи от населеното място).
- Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици за отдалечени населени места и официални празнични дни, когато не се извършват доставки от куриерскита фирма
- Търговецът не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма.
- Поръчки, направени след 13.00ч се обработват на следващия ден.
- В неделя и по време на официалните празници не се извършват доставки.
- В случай, че клиента не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и Търговеца се освобождава от задължение да достави поръчката.
1. Съгласно Общите условия на платформата за електронна търговия Chipo.bg и в съответствие със Закона за защита на потребителите (ЗЗП), вие имате право да се откажете от закупените продукти в срок до 14 дни, считано от датата, на която сте получили стоките.
2. Ако желаете да върнете стоки, моля свържете се с нас чрез формата за контакт или на имейл [email protected]
3. Изпратете ни вашия имейл адрес, номера на поръчката и причината, поради която желаете да върнете един или няколко продукта.
4. След като получим продуктите, ще проверим дали те отговарят на оригиналното състояние и вида, в който са Ви били продадени, като ще Ви уведомим ако установим евентуални забележки намаляващи стойността им.
5. В случай, че рекламацията се дължи на констатирани липси, неописани дефекти на продуктите, несъответствие с обявените размери или несъответствие с обявената търговска марка, куриерските разходи са за наша сметка.
Бланка за връщане/замяна Бланка за връщане / замяна на артикул закупен от Chipo.bg
Номер на поръчка : ..............................................
Име и фамилия : ...................................................
Телефон за връзка : ..............................................
Желая да : ....(заменя/върна )..............................
Банкова сметка : ...................................................
Наименование : Количество: Причина:
1.
2.
3.
В случай, че получените артикули се окажат несъответстващи на вашите очаквания, клиента има право да върне или замени закупената стока в 14 работни дни, при условие, че стоката е неизползвана, върната с всички етикети и оригинални опаковки.
Стоката трябва да бъде обезопасена по време на транспорта и се изпраща на същият адрес от товарителницата. При връщане, стоката се изпраща към нас с цената на артикула и опция тест и преглед, пакета трябва да съдържа и копие от бланката за връщане и замяна с коректно попълнени данни. Куриерските услуги се заплащат от клиента , а сумата за артикулите се въстановява по банков път.
Стока, която е получена преди повече от 14 работни дни не се приема за връщане.
Употребяван артикул не се заменя или връща, както и повреден, заради неправилната експоатация от страна на клиента.
Стока, чието връщане и рекламация не можем да приемем поради неизпълнение на горепосочените условия ще бъде изпратена обратно на клиента за негова сметка.
Рекламации отнасящите се до повреди, възникнали по време на транспорта , ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен от куриер в присъстието на клиента.
* Куриерската услуга за връщане се поема за сметка на купувача. При желание за замяна от страна на клиента, клиента трябва да заплати куриерските услуги и в двете посоки
* Рекламации за повреди, възникнали поради неправилното експоатиране от страна на клиента, а не на получена дефектна стока, няма да се разглеждат.
За да видите Вашата персонална връзка и QR код, моля влезте в системата като последвате тази връзка
Вход
Може да създадете Вашия профил от тук
Регистрация